دانلود پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)


دانلود پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی) آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)

معرفی دانلود پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)

پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی) که در 14 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

سازمانها از شالوده هاي اصلي اجتماع كنوني بوده و مديريت مهمترين عامل در حيات، رشد و بالندگي سازمانهاست. مدیر روند حركت از وضع موجود به سوي وضعيت مطلوب را هدايت مي كند و در هر لحظه براي ايجاد آينده اي بهتر در تكاپوست. امروزه براي پژوهشگران و مديران، مباحث استراتژي و مديريت استراتژيك از اهميت فراواني برخوردار است. برخورداري از بينش استراتژيك در رويا رويي با مقوله مديريت و فراگيري آن كه چگونه مي توان ابزار تجزيه و تحليل استراتژيك را در تنظيم و اجراي استراتژي به كار گرفت،‌مديران را با چشم اندازهاي جديدي براي رهبري سازمانهاي خود مواجه مي سازد. مسائل مربوط به حركات استراتژيك جديد و پياده كردن صحيح آنها در داخل سازمانها، اولويتهاي مهمي را در دستور كار مديران قرار ميدهد.

 

-ضرورت و اهمیت پژوهش

در عصري كه مديران آن با چالشهاي جديدي چون تغيير، فرصتهاي زودگذر و عدم قطعيت و بي نظمي مواجه اند، داشتن رويكردي استراتژيك مي تواند آنها را در تمركز بر افقهاي دور دست، شناسايي فرصتها و مزيتهاي رقابتي و انسجام بخشي فعاليتهاي سازمان در مسير روشن ياري رساند.

مطرح شدن تئوري هاي جديد مديريت و تفكر راهبردي، اين پرسش را به ذهن متبادر مي سازد كه آيا كاربرد تفكر جديد با وضع موجود سازمانها ممكن است يا اينكه مستلزم ايجاد تغييردروضع موجود سازمانهاست؟ به عبارتي ديگر اگر تفكر استراتژيك و برنامه هاي آنرا هم چون دارويي جهت درمان بيماري هاي موجود سازمانها يا تقويت كننده هايي براي سازمانها در نظر بگيريم، اين پرسش مطرح مي گردد كه آیا با تحليل وضع موجود و تدوين استراتژي مناسب براي سازمانها مأموريت ما به اتمام رسيده و يا اينكه مي بايست پس از تدوين به مقوله مهم اجرا و ارزيابي استراتژيها اهتمام ورزيم و با شناسايي موانع اجراي استراتژي ها، برنامه هاي استراتژیک را به سرمنزل برسانيم؟

 

- ادبیات پژوهش:

در اوایل سالهای 1980 تحقیق توسط مشاوران مدیریت نشان داد که کمتر از ده درصد از استراتژیهایی که به طور موثر تدوين گردیده اند، با موفقیت پیاده شده اند. در تحقیقی که در سال 1982 انجام شده و نتایج آن در مجله Fortun انتشار گردید، مشخص شد که فقط 10% استراتژیهایی که به خوبی تدوين شده اند ، در عمل با موفقیت پیاده می شوند. در سال 1998 نتایج یک تحقیق از مجموعه ای متشکل از 275 مدیر نشان داد که توانایی اجرای استراتژی به مراتب مهمتر از کیفیت خود استراتژی است. ((Ernest & Young ,1998

  در سال 1999 مجله Fortun مقاله ای راجع به شکست مدیران عامل سرشناس منتشر ساخت که در آن نتیجه گرفته شده بود ، که حدود 70% عدم موفقيت سازمانها استراتژيهاي تدوين شده نيست، بلکه اجرای بد استراتژی است .(Charan & Colvin, 1999)

-فرضیات تحقیق

-اهداف تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده ها

-جامعه آماری و روش نمونه گیری

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده مدیریت با عنوان مطالعه موانع اجرای استراتژی در سازمان (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: