پرسشنامه رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن


پرسشنامه رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن مورل و کورتینا- بورجا n

تعریف مفهومی پرسشنامه رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن

معرفی پرسشنامه رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن

پرسشنامه خودگزارشی  PIBBS که رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن کودک را سنجیده و دامنه گسترده  ای از روشهای خواباندن کودک را در بر می گیرد، در سال 2002 توسط مورل و کورتینا- بورجا ساخته شد. شامل 17 سوال بوده و هر سوال دارای 5 گزینه (هرگز، به ندرت، گاهی اوقات، بیشتر اوقات، تقریبا همیشه) می باشد که از 0 تا 4 نمره گذاری می شود.

نمرات حاصل از پرسشنامه، 6 نمره درصدی بوده که از 5 خرده مقیاس تسکین جسمانی فعال(سوالات..............)، تقویت استقلال(سوالات ................)، خواباندن به وسیله حرکت(سوالات ............)، تسکین جسمانی غیرفعال(سوالات................)، تسکین اجتماعی(سوالات................) و یک مقیاس کلی بدست می آید. برای تجزیه و تحلیل داده ها، نمرات به صورت نمره درصدی محاسبه می شوند. از آنجایی که در پژوهش مورل و کورتینا-بورجا(............) خرده مقیاس تقویت استقلال، دارای ارتباطی منفی با مشکلات خواب بوده است، نمره درصد کلی این مقیاس به این صورت محاسبه می شود: نمره تسکین جسمانی فعال، منهای نمره تقویت استقلال، به علاوه  نمرات خواباندن به وسیله حرکت، تسکین جسمانی غیرفعال و تسکین اجتماعی.

مشخصات فایل پرسشنامه:

قالب فایل: pdf

تعداد سؤالات: 17

روایی و پایایی: دارد

منابع: دارد

روش نمره گذاری: دارد

ابعاد و مؤلفه ها: دارد

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه رفتار تعاملی والدین هنگام خواباندن

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: